30 apríla 2009

GERGAZ OPEN UP.



17.04.2009 deň ako každý iný. Ranné vstávanie, tlačenica v MHD, pohodička v prácičke a cesta na sladké záhorie. Deň ubehol ako voda, čo ma celkom potešilo, lebo nasledoval večer a sním dlho očakávaná akcia GERGAZ OPEN UP.
Od začiatku to nemalo chybu. Na vlakovej stanici v MSJ sa zišlo neskutočné množstvo mladých ľudí. Zaplnili sme asi dva vagóny a za sprievodu nášho pána profesora PAPIHO, prešla u cvakiho aj skupinová zľava za lístky. No čo povedať? Papi si nás pekne zoradil a doviedol až na miesto M.
Malacká Bašta sa riadne zaplnila a ľudia sa už nevedeli dočkať DJov ako JABLKONOSIC: ( ktorý kvôli tejto akcii docestoval až z Londýna ), YI: (skromný DJ z ktorého boli všetci vedľa a neverili vlastným ušiam), CLIVE ( náš vysokoškolský spolužiak, ktorého som spoznala až na spomínanej akcii) no a na záver už známe, slávne hviezdy FOOLK a LIXX ( u ktorých som mala tú česť sa zoznámiť a spoznať super hudobníkov ). Organizátori nás hneď pri vstupe obdarili a zároveň potešili ich CD za čo im pekne ďakujeme. Troška alkoholu mi dopomohlo k nálade, rozviazaniu jazyka a tanečným kreáciám. Spoznala som nových super ľudí, pokecala na bare pri poháriku, riadne sa zabavila na tanečnom parkete no čo viac mi mohlo chýbať? Nepamätám si koľko bolo hodín, ale stihla som krst CD so všetkými doterajšími releasmi Gergazu, ktoré sa krstilo vodou z jazera Gergelík.
Ani som sa nenazdala a bolo po akcii. Môj žalúdok bol síce hore nohami a o stratenom hlase ani nehovorím, ale stálo to za to! Ďakujem všetkým organizátorom, DJom a všetkým, ktorý sa podieľali na spomínanej žúrke za super večer. Týmto chcem pozdraviť všetkých ľudí ( aj lampičku ) a teším sa na ďalšiu s vami strávenú akciu.

Žiadne komentáre: