08 januára 2009

Rok 2008.

Len malé zhrnutie. Rok 2008 bol pre mňa celkom pestrý. Ako každý rok som sa zúčastnila na rôznych koncertoch a festivaloch. Videla som kúsok sveta, zmenila pracovnú pozíciu aj spolubývajúcich, ale čo ma asi najviac teší je to, že som tento rok spoznala veľa nových super ľudí. Veľmi som si ich obľúbila a dnes môžem povedať, že ich považujem sa skvelých priateľov. Spolu s nimi som aj oslávila Nový rok. Priznám sa, že som si ho ani lepšie nemohla predstaviť. Veď keď máte okolo seba ľudí, ktorých máte radi, veľa jedla, pitia a dobrú hudbu, tak nie je o čom. 
Ďakujem všetkým, ktorý prišli a už teraz sa teším na ďalšiu spoločnú akciu.

Želám vám všetko dobré do roka 2009. 



1 komentár:

maTrosh povedal(a)...

pambuzapuac za tehoto silvestra, nevim si predstavit lepsi :) atmosfera, ludee, picivo, jeduo...na jednicku. Sem sa mistama citiu jak na Pohode ;) secko dobre do noveho roku